فایل های از سر تا سر وب

فایل های از سر تا سر وب

فایل های از سر تا سر وب

فایل های از سر تا سر وب

فایل های از سر تا سر وب

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
درمان انزال زود رس به روش قطعی  و تضمینی (بدون مصرف حتی یدونه قرص )

درمان انزال زود رس به روش قطعی و تضمینی (بدون مصرف حتی یدونه قرص )

 

آیا از انزال زودرس رنج می برید؟
آیا این مشکل شما باعث نارضایتی همسرتان شده است؟
آیا انزال زودرس شما مانع لذت شما از رابطه جنسی تان شده است؟
چگونه دیر انزال شویم ؟
آیا به دنبال بهترین روش تاخیر در انزال و درمان انزال زودرس هستید؟
با گوش دادن به سابلیمینال درمان زود انزالی, انزال زودرس تان را درمان کنید و رابطه جنسی طولانی تر و لذت بخش تر با شریک زندگی تان را تجربه کنید!

 

اختلال انزال زود هنگام به انزالی گفته می‌شود که با کمترین تحریک و در زمان بسیار کم قبل از شروع دخول یا حین دخول رخ می‌دهد. زمان معمول فعالیت جنسی حین دخول بین 2 تا 6 دقیقه می‌باشد. البته به علت تفاوت‌های فردی گسترده و ارتباط انزال با سایر عوامل، تعیین یک استاندارد دقیق سخت است. ولی برای تشخیص اختلال معمولا زمان یک دقیقه را به کار می‌برند. یکی دیگر از ملاک‌هایی که می‌توان برای تشخیص در نظر گرفت، عدم رضایت فرد و یا شریک جنسی‌اش از زمان ارضای وی می‌باشد.

یکی از دغدغه های مهم در بین مردان رنج بردن از مشکلات جنسی است. یکی از این مشکلات شایع مردانه زود انزالی است که مردان زیادی را به سمت قرص های تاخیری می کشد.

اگر شما نیز از این مشکل رنج می برید و به تازگی به مصرف قرص های تاخیری روی آورده اید باید بدانید این قرص ها عوارض فراوانی را در پی دارند .

عارضه های کلی ناشی از استفاده از داروهای درمان ناتوانی جنسی

سردرد

سردرد یکی از شایع ترین عوارض استفاده از این داروهاست. تغییر ناگهانی در جریان خون ناشی از افزایش مقدار نیتریک اکسید، موجب سردرد می شود.

این عارضه در تمام داروهای مربوط به ناتوانی جنسی دیده می شود و تغییر دارو، فایده ای ندارد. بهتر است درباره این مشکل با پزشک تان مشورت کنید.

بدن درد

بعضی از اشخاص بعد از استفاده از داروهای ناتوانی جنسی، دچار درد در تمام ماهیچه های بدنشان میشوند.

بعضی از اشخاص هم از کمردرد گلایه میکنند . که در این موارد می توانید با نظر پزشک تان داروی تان را عوض کنید.

مشکلات گوارشی

داروهای مربوط به درمان ناتوانی جنسی امکان دارد دستگاه گوارش را دچار مشکل کنند که شایع ترین آن ها هم سو هاضمه و بیماری اسهال است. اما برای کم کردن این عوارض، بهتر است رژیم غذایی تان را تغییر دهید. بجای نوشیدنی های کافئین دار یا آبمیوه ، آب معمولی بنوشید. درصورتی که تغییر رژیم غذایی فایده نداشت، با پزشک مشورت کنید.

سرگیجه

افزایش در نیتریک اکسید بعضی از مردان را به سرگیجه مبتلا میکند . اما این مدل سرگیجه ملایم است. ولی سرگیجه، موقع فعالیت های روزانه، عذاب آور است. در موردهای نادر هم سرگیجه آنقدر شدید میشود که فرد، از حال میرود .

چگونه دیر انزال شویم ؟ اگر به دنبال بهترین روش تاخیر در انزال و درمان انزال زودرس هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از سابلیمینال درمان زود انزالی است!!!

انزال زودرس از آنچه شما فکر می کنید شایع تر است و افراد زیادی از آن رنج می برند ولی همه آنها به دنبال کمک نیستند، با تحمل این وضعیت سال ها یا حتی برای همیشه با مشکلات خود زندگی می کنند. لازم نیست شما مانند این افراد زندگی کنید، انزال زودرس شما می تواند درمان شود!

سابلیمینال درمان زود انزالی و تاخیر در انزال چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

انزال زودرس شایع ترین موضوعی است که بسیاری از افراد از آن رنج می برند و به دلیل مشکلاتی که در روابط ایجاد میشود این موضوع بسیار مهم است که در جستجوی راهی برای درمان آن باشیم.

شما می توانید با استفاده از تاکیدات مثبت, ذهن خود را برای داشتن یک رابطه جنسی طولانی تر برنامه ریزی کنید. این تاکیدات به شما کمک می کنند تا درمان انزال زودرس را امکان پذیر کنید و بر زندگی جنسی خود کنترل بیشتری کنید.

نتایج ایجاد شده جنسی به فعالیت های ذهنی بسیار نزدیک است، به همین خاطر اگر بتوانید بر فرایندهای ذهنی خود کنترل داشته باشید می توانید یک رابطه جنسی طولانی تر را تجربه کنید و در عین حال از رابطه جنسی لذت ببرید.

سابلیمینال درمان زود انزالی به شما کمک میکند تا برای مدت طولانی تر نسبت به قبل انزال و تاخیر در انزال برای شما راحت تر باشد. همچنین هرگونه مانع، باورهای محدود کننده یا افکار منفی که باعث این مشکل در شما شده است را از بین می برد و نگرانی تان را در مورد انزال زودرس متوقف میکند و درمان انزال زودرس برای شما امکان پذیر خواهد شد.

شما می توانید با اعتماد به نفس و نگرشی که با گوش دادن به سابلیمینال درمان زود انزالی بدست می آورید، در رابطه خود هر روز به این هدف (تاخیر در انزال و درمان انزال زودرس) نزدیکتر شوید تا به طور طبیعی کنترل شدید قدرت ذهنی و فیزیکی خود را افزایش دهید.

رابطه خود را به صورت طبیعی بهتر کنید و از زندگی جنسی خود لذت بیشتری ببرید.

شما مجبور نیستید با مشکل انزال زودرس زندگی کنید. اگر واقعا میخواهید این مشکل را از بین ببرید با استفاده از قدرت پیامهای پنهان میتوانید تاخیر در انزال و درمان انزال زودرس را برای یک رابطه جنسی طولانی مدت تجربه کنید.

شما هر روز با گوش کردن به این عبارات تاکیدی مثبت, ذهن ناخوداگاهتان را برای درمان انزال زودرس و دیر ارضایی در رابطه خود تقویت می کنید و هر گونه افکار منفی، شک و تردید، نگرانی ها و مسائل روانشناختی که ریشه مشکلات انزال زودرس است را برطرف می کنید.

نتایجی که بعد از گوش کردن به سابلیمینال درمان زود انزالی خواهید گرفت:

  • طولانی تر شدن رابطه جنسی
  • لذت بخش تر شدن رابطه جنسی
  • توانایی کنترل هیجانات
  • باور به توانایی های خود برای درمان انزال زودرس
  • کسب رضایت شریک جنسی

 

لطفا قبل از گوش دادن به فایل صوتی سابلیمینال درمان زودانزالی (برای تاخیر در انزال و درمان انزال زودرس) دستورالعمل زیر را به دقت مطالعه نمایید.

  1.  مدت زمان گوش دادن محدودیتی ندارد
  2. هر ساعتی در شبانه روز میتوان گوش داد
  3. استفاده از هدفون برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود
  4. هنگام گوش دادن به فایل صوتی سعی کنید کاملا راحت باشید
  5. به هنگام انجام فعالیت هایی مانند رانندگی از گوش کردن به فایل پرهیز کنید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی